Budoucnost vzdělávání se věštila na konferenci v Praze

Vydáno:

Událost FutureEdu připomněla výzvy českého školství v pandemické a digitální době. Inspiraci hledala v debatách mezi předními aktéry tuzemské vzdělávací politiky i v zahraničí, odkud přivedla například statistika Andrease Schleichera z OECD či světoznámého zakladatele Khan Academy. Dotkla se tématu nerovností, digitálních kompetencí, přípravy učitelů a možnosti využití technologií.

Budoucnost vzdělávání se věštila na konferenci v Praze
Dominik
Lipovský
redaktor Učitelského měsíčníku a magazínu

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Nastavení strategie výuky na dálku
Individuální konzultace na půdě školy
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání

Poradna

Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon
Výuka Aj
Účastníci zájmového vzdělávání ve školním klubu