• Oblíbené
  • Poznámka

Jak budovat efektivní školní poradenské pracoviště (5. část). Příklad z praxe: začlenění žáka s OMJ

Vydáno: 6 minut čtení

V předchozích dílech našeho seriálu jsme čtenářům představily jednotlivé oblasti nezbytné pro práci funkčního školního poradenského pracoviště (ŠPP). Nyní bychom jednotlivé kompetence a úkoly členů ŠPP ukázaly na konkrétní a reálné kazuistice. Popíšeme proces integrace žáka s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na prvním stupni základní školy a vysvětlíme si na konkrétním příkladu jednotlivé kompetence a role členů ŠPP.

Jak budovat efektivní školní poradenské pracoviště (5. část)
Příklad z praxe: začlenění žáka s OMJ
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala v Praze
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
<

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu