Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
27. 1. 2021 ČŠI
27. 1. 2021 SeznamZpravy.cz
27. 1. 2021 educa.messukeskus.com
27. 1. 2021 Redakce Řízení školy
26. 1. 2021 MŠMT
26. 1. 2021 NPI ČR
26. 1. 2021 Učitel naživo
25. 1. 2021 ucitelnazivo.cz
25. 1. 2021 Redakce Řízení školy
Publikováno: 27. 1. 2021 Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Publikováno: 26. 1. 2021 Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Alice Frýbová, AK Holubová advokáti s. r. o.
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Petra Schwarzová
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Redakce časopisu Řízení školy
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
5. 9. 2020 HZS ČR
Schválený 27. 12. 2004 Účinný 11. 1. 2005 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 10. 6. 2009 Účinný 1. 9. 2009 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 22. 12. 2014 Účinný 15. 1. 2015 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Aktuality
8. 4. 2020 Kategorie: Aktuality Autor/autoři: Řízení školy
Jakákoliv změna v oblasti školství a vzdělávání by měla vycházet z postupů, které byly ověřeny výzkumy, pilotovány na reprezentativním vzorku škol a mají prokazatelný dopad na zlepšení učení žáků. Formativní hodnocení je již řadu let pevnou součástí mnoha zahraničních vzdělávacích systémů, a jakkoliv je jeho zavedení časově náročné, jedná se o směr, kterým se i naše školství musí vydat.
Zdroj: Pro dubnové vydání časopisu Řízení školy MIchal Orság, ředitel, EDUkační LABoratoř