Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Projekty

Se lvem do světa peněz

Kategorie: Finanční gramotnost Autor: ING

Koronavirová pandemie převrátila život v Česku naruby. Jedním z mála pozitiv je nebývalá vlna solidarity a snaha si pomáhat. Firmy i jednotlivci hledají způsob, jak podpořit své okolí a mnohdy z toho můžou těžit i školy, učitelé a jejich žáci.

Některé firmy například hledají způsob, jak usnadnit dětem výuku. Jednou z takových je banka ING. Na jaře, kdy začala distanční výuka, nás Nadace Terezy Maxové, se kterou spolupracujeme více než 15 let upozornila, že děti v dětských domovech a v pěstounské péči nemají dostatečný přístup k online výuce. Chyběly počítače a další potřebné vybavení. Rozhodli jsme se pomoci a během měsíce zaslali 2,7 milionu korun na aktuální pomoc v podobě notebooků, tabletů, tiskáren, plat pro externí personál nebo koupi hygienických potřeb.

Pomáháme i dál a snažíme se podpořit nejen znevýhodněné děti. Pro všechny děti jsme připravili na našem webu kvízy zaměřené na finanční gramotnost. Mohou být použity během výuky finančního vzdělávání nebo i individuálně v rodině. Naše kvízy již vyzkoušelo okolo 2 000 dětí. Proto jsme se rozhodli připravit další vzdělávací výuku, na kterou se můžete brzy těšit.

Připravujeme i možnost online přednášky našeho odborníka na téma finanční gramotnost nebo online bezpečnost. Nebojte se nás oslovit. A nejenom nás, i odborníci z řady jiných firem rádi zpestří výuku praktickými poznatky a osobními zkušenostmi. Pokud se taková přednáška pojme interaktivně, děti mají možnost se ptát, otestovat si své znalosti v kvízu a třeba i něco vyhrát, bývají nadšené. U nás v ING s tím máme dlouholetou zkušenost.

Před pandemií naši bankéři pravidelně navštěvovali školy, kde vyučovali základy finančního vzdělávání, jak se chovat bezpečně v online prostředí a jak se bránit kyberšikaně. Během mezinárodního týdne Global Money Week jsme zvali děti z různých škol přímo k nám do banky, kde jsme jim ukázali, jak funguje callcentrum, oddělení IT nebo jak v marketingovém oddělení vznikají reklamy. Děti strávily v bance celé dopoledne s odborníky. Nezapomněli jsme s nimi udělat kvízy finančního vzdělávání a vysvětlit jim, jak zodpovědně nakládat s penězi. Cílem nebylo ukazovat nebo propagovat konkrétní produkty, ale seznámit děti s chodem finanční instituce a základy hospodaření s penězi. Děti byly s návštěvou banky spokojené a mnohé z nich by rády v bance pracovaly, tak uvidíme, třeba se za pár let potkáme.

https://www.ing.cz/svetpenez/


Diskuse - Počet příspěvků: 0