Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Pracovní situace

Seřadit podle::

Seřadit podle::

Klíčové slovo Plánování

Hodnocení životopisů uchazečů o zaměstnání

Autor/autoři: Ing. Martin Šikýř, Ph.D.

Hodnocení životopisu uchazečů o zaměstnání se stalo základní metodou výběru zaměstnanců, neboť nám poskytuje důležité údaje pro předběžný výběr vhodných uchazečů o zaměstnání stejně jako pro závěrečný výběr nejvhodnějšího uchazeče o zaměstnání.

Oblasti plánování zaměstnanců

Autor/autoři: Ing. Martin Šikýř, Ph.D., Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.

Postup plánování zaměstnanců; řešení nedostatku zaměstnanců; řešené nadbytku zaměstnanců; účel získávání zaměstnanců; popis a specifikace volného pracovního místa; identifikace potenciálních zdrojů zaměstnanců.

Plán činnosti mateřské školy na první pololetí školního roku 2019/2020

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Pracovní situace je zaměřena na základní činnosti mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2019/2020, vyčleňuje jejich časový rámec, typickou nebo novou náplň. Obsah článku vychází z právní úpravy účinné ke dni jeho publikování. V případě po...

Plán hlavních úkolů České školní inspekce na školní rok 2014/2015

Autor/autoři: ČŠI

Ministr školství, mládeže a tělovýchovy Marcel Chládek schválil po projednání v 26. poradě vedení MŠMT Plán hlavních úkolů České školní inspekce na školní rok 2014/2015.

Plán hlavních úkolů České školní inspekce na školní rok 2015/2016

Autor/autoři: ČŠI

Ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Kateřina Valachová schválila po projednání v 27. poradě vedení MŠMT Plán hlavních úkolů České školní inspekce na školní rok 2015/2016.

Plán kontrolní činnosti - celý rok

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Plán kontrolní činnosti dle jednotlivých měsíců Ke stažení - dole pod pracovní situací si můžete stáhnout přehledné tabulky s možností odškrtávání splněných úkolů.

Plán školní družiny a školního klubu na 2. pololetí školního roku

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Jednotlivé činnosti se vztahují jak na veřejné, tak i na neveřejné subjekty (školy). Pokud se některé činnosti vztahují pouze na veřejné školy, je tato skutečnost zdůrazněna.

Kategorie pracovních situací