Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
19. 1. 2021 Wolters Kluwer
19. 1. 2021 ČTK
19. 1. 2021 Redakce Řízení školy
18. 1. 2021 MŠMT
18. 1. 2021 ČTK
18. 1. 2021 Cermat
18. 1. 2021 iRozhlas.cz
18. 1. 2021 https://whooshback.com/
16. 1. 2021 EDU.cz
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Redakce časopisu Řízení školy
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 17. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Publikováno: 17. 1. 2021 Autor/autoři: Alice Frýbová, AK Holubová advokáti s. r. o.
Publikováno: 13. 1. 2021 Autor/autoři: Redakce časopisu Řízení školy
Publikováno: 11. 1. 2021 Autor/autoři: Jiří Táborský
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
5. 9. 2020 HZS ČR
Schválený 27. 12. 2004 Účinný 11. 1. 2005 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 10. 6. 2009 Účinný 1. 9. 2009 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 22. 12. 2014 Účinný 15. 1. 2015 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Pracovní situace
Seřadit podle::
Autor/autoři: PhDr. Václav Mertin
Koncept individuálního výchovného plánu (IVýP) vznikl na MŠMT ČR v roce 2010 přeměnou původního nápadu „smluv s rodiči“. Využili jsme analogie s individuálním výchovným plánem, který realizují střediska výchovné péče u svých klientů, i individuáln...
Autor/autoři: PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D.
Jinou významnou oblast práce výchovného poradce představuje kariérové poradenství. Při individuální práci se žáky do této oblasti zpravidla vedení školy zasahuje minimálně. Výchovní poradci však v některých základních školách pořádají schůzky pro ...
Jak má vypadat spolupráce výchovného poradce s vedením školy? Formálně výchovný poradce na počátku školního roku vypracovává svůj plán činnosti na celý školní rok, který předává vedení. Dále pak samostatně nebo na základně přesných pokynů vedení h...
Autor/autoři: Mgr. Martina Chmelová
Ve čtvrtek 8. 3. 2018 se konal kulatý stůl, jehož cílem bylo seznámit se se s problematikou sociálního začleňování v rámci městské části Praha 3, představit možné nástroje podpory, předat příklady dobré praxe, započít diskusi k hledání možností pr...
V souladu s vyhláškou č. 72/2005 Sb. v platném znění zabezpečuje ředitel základní, střední a vyšší odborné školy poskytování poradenských služeb ve škole školním poradenským pracovištěm. V praxi se jedná o poradenský tým složený zpravidla z výchov...
Ve školách, v nichž poradenská činnost funguje skutečně efektivně, zpravidla VP velmi úzce spolupracují s metodiky prevence rizikového chování. Obě tyto funkce jsou ve škole povinné a je skutečně výhodné, když je plní dva různí učitelé, kteří se v...
Každá škola má svoji spádovou pedagogicko-psychologickou poradnu, resp. v poradně má svého spádového psychologa a speciálního pedagoga, kteří vyšetřují děti ze školy a se školou také komunikovat o přiznaných podpůrných opatřeních daných žáků, příp...
Speciálně pedagogická centra neexistují na rozdíl od poraden v závislosti na určitém regionu, ale vznikají podle potřeb specifické cílové skupiny. Setkáváme se proto v různých oblastech s různými centry pro osoby s rozličnými typy postižení.
Činnost středisek výchovné péče upravuje vyhláška č. 458/2005 Sb., kterou se upravují podrobnosti o organizaci výchovně-vzdělávací péče ve střediscích výchovné péče. Přestože se jich týká odlišná legislativa, jsou střediska výchovné péče řazena me...
V neposlední řadě se výchovní poradci podílejí na metodickém vedení a některých formách vzdělávání dalších učitelů školy.
Publikováno: 18. 1. 2021
Publikováno: 17. 1. 2021