Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
23. 1. 2021 EDU.cz
23. 1. 2021 MŠMT
22. 1. 2021 Wolters Kluwer ČR
22. 1. 2021 Robert Plaga, MŠMT
22. 1. 2021 Novinky.cz
22. 1. 2021 ct24.ceskatelevize.cz
22. 1. 2021 Redakce Řízení školy
22. 1. 2021 Cetas.cz
22. 1. 2021 Lidovky.cz
22. 1. 2021 Nevypustdusi.cz
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Alice Frýbová, AK Holubová advokáti s. r. o.
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Petra Schwarzová
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Redakce časopisu Řízení školy
Publikováno: 17. 1. 2021 Autor/autoři: Alice Frýbová, AK Holubová advokáti s. r. o.
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
5. 9. 2020 HZS ČR
Schválený 27. 12. 2004 Účinný 11. 1. 2005 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 10. 6. 2009 Účinný 1. 9. 2009 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 22. 12. 2014 Účinný 15. 1. 2015 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Pracovní situace
Seřadit podle::
Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Podle § 20 odst. 1 školského zákona mají občané EU přístup ke vzdělávání a školským službám podle školského zákona za stejných podmínek (tj. za stejných podmínek jako občané ČR).
Je důležité si uvědomit, že přístup ke vzdělávání a školským službám podle školského zákona za stejných podmínek (tj. za stejných podmínek jako občané ČR) mají nejen děti, žáci, studenti, kteří jsou občané EU, ale i děti, žáci, studenti, kteří nej...
Autor/autoři: PhDr. Václav Mertin
Koncept individuálního výchovného plánu (IVýP) vznikl na MŠMT ČR v roce 2010 přeměnou původního nápadu „smluv s rodiči“. Využili jsme analogie s individuálním výchovným plánem, který realizují střediska výchovné péče u svých klientů, i individuáln...
Charakteristika vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu Povolení vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu
Individuální vzdělávací plán je právní nástroj (právní institut), který zajišťuje žákům základní školy a střední školy a studentům vyšší odborné školy úpravu organizace vzdělávání, obsahového a časového rozvržení, speciálně upravené pedagogické me...
Z doslovného znění školského zákona vyplývá, že podle individuálního vzdělávacího plánu se mohou vzdělávat pouze žáci (tj. žáci základní školy a střední školy, resp. konzervatoře) a studenti (tj. studenti vyšší odborné školy) (viz § 18 školského z...
Publikováno: 1. 3. 2018