Chci do svého týmu ty nejlepší...

Vydáno:

Slíbil jsem do rubriky Mosty mezi ředitelnou a sborovnou napsat díl o středním managementu a nyní přemýšlím, jak do toho. Na rozdíl od ředitelky či ředitele, jejich zástupců či třídních je to pojem, který se v našich školách dosud úplně neujal, a je tedy otázka, jak jej jako čtenáři přijmete za svůj.

Tedy střední management je dosud neukotvený pojem, zkusím k němu uvést několik příkladů – vedoucí předmětového týmu, vedoucí předmětové komise, vedoucí metodického sdružení, vedoucí vychovatel. Není vlastně důležité, zdali naplníme množinu středního managementu všemi možnými prvky, jako spíše jak zvážíme a uznáme jejich význam.
Mnohokrát

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon