Ze setkání s řediteli ZUŠ, při "vědomí konečnosti"

Vydáno:

Po skončení vzdělávacího programu „Základní umělecké vzdělávání – management ZUŠ“, který realizoval NIDV v rámci rezortního projektu MŠMT, jsem se setkal, jako přednášející, s řadou pedagogů a ředitelů tohoto druhu školy. Překvapilo mě, kolik z nich si uvědomuje, že vzdělávání na ZUŠ není jen „výuka klavíru“.

Ze setkání s řediteli ZUŠ, při „vědomí konečnosti“
PhDr.
Miroslav
Pospíšil
psycholog práce a organizace, Plzeň
V tomto časopise jsem před časem četl zajímavou myšlenku, která byla pro mne, jako lektora psychologie práce, překvapující. Do té doby jsem byl přesvědčen, že vzdělávání na ZUŠ, když pominu nehudební obory, je především výuka na nejrůznější hudební nástroje. Přesto, že jsem člověk zvyklý uvažovat „s vědomím na konec“, nenapadlo mne položit si otázku, co je vlastně cílem vzdělávání na ZUŠ, o co ve skutečnosti jde, co je to ta „konečná“?
V dokumentu, který j

Související dokumenty