Starosti školních družin na Lince pro rodinu a školu 116 000

Vydáno:

Ať už dobrovolně, či nikoliv, spousty prvostupňových dětí tráví ve školních družinách podstatnou část svého času. Jde častokrát o prostor „mezi“, který není tak striktně upraven jako doba školního vyučování a současně není tak volný jako čas strávený zcela mimo školu. Každopádně některé potíže dítěte se daleko dříve projeví ve školní družině než ve škole. O to víc nás na Lince pro rodinu a školu 116 000 mrzí, když jednání dětí v družině není přikládána dostatečná pozornost s odůvodněním, že se to stalo „jen“ v družině, a co hůř, když slovo vychovatelek nemá u rodičů nebo pedagogů dostatečnou váhu, protože jsou to „jen“ vychovatelky.

Starosti školních družin na Lince pro rodinu a školu 116 000
Jarmila
Kubáňková,
Ph.D.,
metodička služeb 116 000 a 116 123, statutární zástupkyně Cesta z krize, z. ú.

Související dokumenty