Praktické tipy pro práci s intelektově nadanými dětmi

Vydáno:

V předchozích číslech časopisu měli čtenáři možnost seznámit se s typickými charakteristikami i osobnostními profily MiND dětí (MiND = nadprůměrně a mimořádně intelektově nadané dítě/žák) a s nástroji pro jejich včasné rozpoznání. Nyní vám pro ně předložíme praktické podněty a nápady na vzdělávací i volnočasové aktivity.

Praktické tipy pro práci s intelektově nadanými dětmi
Mgr.
Romana
Divínová,
učitelka ve FZŠ Hálkova, Olomouc; lektorka a garantka metod i forem výuky, nadační fond Qiido
Naše práce s MiND dětmi může být úspěšná jen za předpokladu, že pedagogové budou:
1)
dostatečně seznámeni a proškoleni odborníky z praxe v problematice intelektového nadání;
2)
budou znát specifika MiND dětí (způsoby jejich myšlení, vnímání i projevy chování);
3)
budou ochotni jim poskytnout dostatek prostoru pro rozvoj jejich schopností;
4)
budou schopni jim nabídnout vhodné výukové metody, které odpovídají jejich potřebám a odlišnostem.
Změny ve v

Související dokumenty