Stimulační program Maxík jako příprava dětí nejen předškolního věku

Vydáno:

V době ohromného rozvoje technologií a digitalizace společnosti nám z našeho světa jaksi uniká dítě. Dítě, které si hraje, běhá, skáče a těmito úkony se zdokonaluje ve všech oblastech, které mají kladný vliv na psychomotorický vývoj dítěte. Místo toho se v předškolním věku v mateřských školách setkáváme s pojmy, jako je „Babička Greni, Panenka Chucky, Freddy“ neboli hororové hry. Chápu, že se děti mají seznamovat s informačními technologiemi, ale nemyslím formou hororových her. Kdo pracuje s takto starými dětmi, mi jistě potvrdí, že přibývá dětí s problémy pohybového aparátu, s rozvojem řeči, s problémy v jemné motorice i zrakové a sluchové diferenciaci.

Stimulační program Maxík jako příprava dětí nejen předškolního věku
ředitelka Mateřské školy Ondřejov
Romana
Brilová
Dvoudenní kurz
Kurz s názvem
Stimulační program Maxík
odpovídá na mnohé otázky, které si učitel při výkonu své praxe často klade. Jak je možné, že děti v takto nízkém věku mají problémy ve výše jmenovaných oblastech? Problémy jsou způsobené různými alternativními přístupy, jako je například nošení dítěte v šátku, místo toho, aby dítě bylo v kočárku, nejlépe v hlubokém, aby se muselo

Související dokumenty