Využívání dynamicko-diagnostického přístupu v poradenské praxi

Vydáno:

V uplynulých několika letech řešil Národní ústav pro vzdělávání projekt nazvaný Kvalita – Poradenství – Inkluze – Rozvoj (ve zkratce KIPR), jenž byl zaměřený na různé formy podpory a rozvoje poradenských pracovníků. V nabídce vzdělávání psychologů i speciálních pedagogů ze školských poradenských zařízení byl také poměrně rozsáhlý výcvik zaměřený na možnosti využívání dynamické diagnostiky při práci s klienty. Na závěr projektu vznikl na základě zkušeností ze dvou kontinuálních výcviků ucelený text o využívání dynamického přístupu v poradenské praxi. Autorkami jsou Barbora Lucká a Lucie Chadimová. Text bude zřejmě k dispozici poradenským pracovníkům, nejen těm, kteří prošli zmíněným výcvikem.

Využívání dynamicko-diagnostického přístupu v poradenské praxi
PhDr.
Lenka
Krejčová
Ph.D.
katedra psychologie FF UK, DYS-centrum® Praha, z. ú.
V současném českém školském poradenském systému si dynamická diagnostika již vybudovala relativně stabilní pozici. Je pokládána za adekvátní rozšíření repertoáru diagnostických přístupů v poradenské praxi, a to jak ve školských poradenských zařízeních, tak ve školních poradenských pracovištích. Základním argumentem pro její využití j

Související dokumenty

Pracovní situace

Možnost vést dokumentaci školy pouze v elektronické podobě