Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Online časopis

Sebedeterminační teorie ve školní praxi

Datum: Autor/autoři: Libor Komárek Rubrika: Odborná sdělení

Snem (nejen) každého učitele a poradce je mít před sebou motivované žáky nebo klienty, které stačí směrovat a doprovázet na jejich cestě za (sebe)poznáním a životními volbami. V takové představě naše podpora vede ke studentově vyšší životní spokojenosti. Jakým způsobem ale podobný sen převést do praxe? Můžeme mít na motivaci studenta skutečně takový vliv? Jakou roli hraje učitel nebo poradce? Teorii i návod může poskytnout sebedeterminační teorie, kterou vám postupně představíme v několika následujících článcích.

Pro zobrazení článku z archivu časopisu je třeba se přihlásit (vpravo nahoře) nebo si zakoupit další licenci.

Vážený uživateli Řízení školy online,
rádi bychom Vám tento obsah zobrazili. Prosíme, přihlaste se.
Pokud jste již přihlášen, je nutné si zakoupit ještě další licenci. Naši nabídku v přehledné tabulce naleznete zde.

V případě jakýchkoliv dotazů, prosíme, neváhejte kontaktovat naše kolegy na hotline: 246 040 111.
Děkujeme.



Diskuse - Počet příspěvků: 0