Kariérové poradenství už dávno vybočilo z kolejí služby poradenské a dostalo se na širší platformu – osobnostní a rozvojovou.
Budování žádoucí změny u dětí: inspirace z práce sociální pedagožky a kariérové poradkyně
Mgr.
Dorota
Madziová
kariérová poradkyně, metodička, certifikovaná lektorka metody CH-Q Mapování kompetencí, spoluzakladatelka Centra kompetencí
Bc.
Jana
Svobodová
DiS.
sociální pedagožka na základní škole, vedoucí programů kariérového poradenství pro základní a střední školy
Jako kariérová poradkyně spolupracuji s různými odborníky a máme společný cíl – zlepšovat kvalitu života dětí. Toho se snažíme dosahovat tím, že podporujeme děti v jejich rozvoji směrem k sebevědomému, uvědomělému a v souladu s jejich hodnotami zakotvenému rozhodování.
Jak se taková žádoucí změna u dětí vlastně buduje? Primární je, kdo vlastně o ni usiluje – rodič, pedagog, anebo dítě? V ideálním případě by to mělo být dítě