Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Online časopis

Všichni dobří zákazníci

Datum: Autor/autoři: Mgr. Miroslav Hřebecký Rubrika: PR ve školství

Předchozí dva díly seriálu jsme věnovali výčtu všemožných skupin zákazníků školy. Možná jste přemýšleli v souvislosti s přicházejícím novým rokem, co zlepšit ve své škole. Třeba jste využili i náš seriál. Moc bych si přál, abyste v tomto roce vyzdvihli roli zákazníků vaší školy v každodenním konání, posílíte tím totiž image školy. Což si třeba stanovit akční plán, na koho je potřeba se nově nejvíce zaměřit? Vymyslet k tomu způsob jak, určit termín a přiřadit zodpovědnou osobu. Není to tak složité, uvidíte, že vám pozitivní ohlasy budou přinášet radost.

Pro zobrazení článku z archivu časopisu je třeba se přihlásit (vpravo nahoře) nebo si zakoupit další licenci.

Vážený uživateli Řízení školy online,
rádi bychom Vám tento obsah zobrazili. Prosíme, přihlaste se.
Pokud jste již přihlášen, je nutné si zakoupit ještě další licenci. Naši nabídku v přehledné tabulce naleznete zde.

V případě jakýchkoliv dotazů, prosíme, neváhejte kontaktovat naše kolegy na hotline: 246 040 111.
Děkujeme.



Diskuse - Počet příspěvků: 0

Rubriky