Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Online časopis

Seřadit podle::

Seřadit podle::

Seriál Zákazníci školy

Zákazníci školy, 2. část

Datum: Autor/autoři: Mgr. Miroslav Hřebecký Rubrika: PR ve školství Vydání: 1/2014 Ročník: 2014

V minulém dílu seriálu o školním PR jsme rozebírali zákazníky školy. Připomenu pravidlo, že s těmi nejdůležitějšími by měl komunikovat střešně ředitel – je to výraz úcty a důležitosti, kterou danému zákaznickému segmentu přisuzujeme. Takže je to o...

Zákazníci školy

Datum: Autor/autoři: Mgr. Miroslav Hřebecký Rubrika: PR ve školství Vydání: 12/2013 Ročník: 2013

Po minulém prvním dílu našeho seriálu o školním public relations se dnes už pustíme do něčeho konkrétního. V předchozím čísle jsem vás nabádal, abyste se vžili do pocitů pacienta u lékaře, který se chce cítit jako zákazník. Článek končil analogií ...

Rubriky