Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Online časopis

Interní složky PR

Datum: Autor/autoři: Mgr. Miroslav Hřebecký Rubrika: PR ve školství

Pokud jste pravidelnými čtenáři tohoto seriálu o školním public relations, jistě už dokážete vyjmenovat vaše zákazníky a z předchozího dílu si možná vybavíte, jak analyzovat jejich potřeby. Postupně si projdeme všechny fronty, na nichž je třeba bojovat, má-li mít škola u zákazníků pozitivní ohlas a dobré jméno. První na řadě jsou vnitřní faktory.

Pro zobrazení článku z archivu časopisu je třeba se přihlásit (vpravo nahoře) nebo si zakoupit další licenci.

Vážený uživateli Řízení školy online,
rádi bychom Vám tento obsah zobrazili. Prosíme, přihlaste se.
Pokud jste již přihlášen, je nutné si zakoupit ještě další licenci. Naši nabídku v přehledné tabulce naleznete zde.

V případě jakýchkoliv dotazů, prosíme, neváhejte kontaktovat naše kolegy na hotline: 246 040 111.
Děkujeme.



Diskuse - Počet příspěvků: 0

Rubriky