Aktuality
Jak funguje politický marketing? Je to nástroj k manipulaci nebo pomáhá voličům v rozhodování? Jak bychom se v roli politiků zachovali my? Jak by nás ovlivnila touha po moci? A co je vlastně zodpovědností voličů? Proč nevolíme podle volebních kalkulaček?
Workshopy NPI ČR s představením těchto učebních pomůcek a se sdílením příkladů dobré praxe z výuky
Sport je pro všechny. S odhodláním a vášní můžeme překonat veškeré překážky.
Tematická zpráva
Inovativní metodický průvodce reaguje na neustále se rozvíjející oblast speciální a inkluzivní pedagogiky.
Nejméně dvakrát týdně pije energetické nápoje až 70 tisíc českých dětí ve věku jedenáct až patnáct let. V jedné plechovce při tom může být stejné množství kofeinu jako ve čtyřech šálcích kávy.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy uspořádalo tento týden odborný panel na téma Předškolní vzdělávání v datech. Tématy byly lokální nedostatky kapacit v předškolním vzdělávání, průběh kurikulárních reforem, novelizace vyhlášky o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky či demografická struktura ČR a její vliv na vzdělávání.
Metodické doručení pro všechny pracovníky škol (primárně určen pracovníkům školního poradenského pracoviště)
Proč by školy s méně než 250 žáky neměly v 21. století existovat?
Vinohradská 12: Diskriminace romských dětí ve vzdělávání
V sobotu 23. března 2024 - Valdštejnská 20, Praha 1
Chcete se pustit do odvážného projektu, ale nevíte jak na to? Láká vás myšlenka opustit svou komfortní zónu, ale nejste si jistí, že to zvládnete? Nebo chcete podniknout dobrodružnou výpravu se svými studenty, ale bojíte se rizika?
Značka, která vznikla, aby pomáhala všem ředitelkám, ředitelům, zástupkyním i zástupcům. Značka, kterou v dnešní době preferují učitelé, zřizovatelé i celé širší vedení škol.
Podle prognózy se pokles počtu dětí v MŠ projeví už v roce 2030.
Novela školského zákona má mnoho připomínek.
V tomto století už ani jednou nezačne 21. března.
V mateřských školách se daří snižovat počet dětí ve třídách, školky zároveň navyšují kapacity. Výrazně se zlepšilo vybavení škol technikou. Školy také zaměstnávají více školních psychologů a speciálních pedagogů. To jsou hlavní závěry průběžné monitorovací zprávy, která hodnotila, jakých cílů stanovených ve Strategii vzdělávací politiky do roku 2030+ se podařilo dosáhnout v letech 2020 až 2023.
Mezi řediteli platí za jednoho z nejzkušenějších, a kromě řízení své kunratické Základní školy se věnuje i vzdělávání ostatních ředitelů. Vít Beran je jedním z průvodců programu Ředitel naživo, do jehož šestého ročníku, se startem v září, se lze přihlásit už jenom do 5. dubna 2024.
V pondělí 18. března 2024 startuje mezinárodní akce Global Money Week, která připomíná důležitost a potřebnost finančního vzdělávání. Již tradičně se do akce zapojí i organizace AISIS, která už téměř dvacet let vzdělává v programu „Rozumíme penězům“ děti, vyučující i seniory. Letos v rámci Global Money Week nabídne školám 30 projektových dní zdarma.
Ponořte se do příběhu 2 (odborná konference)