Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
26. 2. 2021 BISOP
26. 2. 2021 ČMOS PŠ
25. 2. 2021 Novinky.cz
24. 2. 2021 Řízení školy
24. 2. 2021 MŠMT
24. 2. 2021 Opatrujte se
24. 2. 2021 ČEZ
24. 2. 2021 tynalova.com
24. 2. 2021 České noviny
Publikováno: 24. 2. 2021 Autor/autoři: Petra Schwarzová
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: JUDr. Vlasta Víghová
8. 2. 2021 Policie ČR
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
Schválený 27. 9. 1995 Účinný 1. 1. 1996 Novelizovaný: 11. 2. 2021
Schválený 20. 11. 1992 Účinný 1. 1. 1993 Novelizovaný: 4. 2. 2021
Schválený 10. 7. 2001 Účinný 1. 1. 2002 Novelizovaný: 1. 2. 2021
Aktuality
22. 1. 2021 Kategorie: Aktuality Autor/autoři: Nevypustdusi.cz
Nejnovější data z dalších výzkumů ukazují, že učitel, který se cítí být v pohodě a vnímá sám sebe jako kompetentního k výkonu učitelského povolání, může v pozitivním směru ovlivňovat klima třídy. V důsledku toho má svůj podíl také na duševním zdraví svých žáků, a i proto je důležité toto téma nepodceňovat.
Ukazuje se, že z dlouhodobého hlediska je pro učitele důležité dodržovat zdravý životní styl, kam můžeme zařadit například dostatečný odpočinek, pravidelný spánkový režim, určení jasné hranice mezi prací a volným časem a další preventivní aktivity.
Jak syndrom vzniká? Jak se vyvíjí? Jaké má příznaky?
Vše si můžete přečíst v článku Nevypustdusi.cz, kde navíc najdete 15 tipů pro učitele, jak předcházet syndromu vyhoření.
Zdroj: http://nevypustdusi.cz/2019/09/09/syndrom-vyhoreni-u-ucitelu/?fbclid=IwAR070lvmswUxQHHJsGLvGxAkCJ64CxkMGql5R22YBELmdAZnli-k_rf1Dck