Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
26. 1. 2021 NPI ČR
26. 1. 2021 Učitel naživo
25. 1. 2021 ucitelnazivo.cz
25. 1. 2021 Redakce Řízení školy
24. 1. 2021 Redakce Řízení školy
24. 1. 2021 Česká televize
23. 1. 2021 EDU.cz
23. 1. 2021 MŠMT
22. 1. 2021 Wolters Kluwer ČR
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Alice Frýbová, AK Holubová advokáti s. r. o.
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Petra Schwarzová
Publikováno: 22. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Redakce časopisu Řízení školy
Publikováno: 18. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 17. 1. 2021 Autor/autoři: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
5. 9. 2020 HZS ČR
Schválený 10. 6. 2009 Účinný 1. 9. 2009 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 22. 12. 2014 Účinný 15. 1. 2015 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Schválený 27. 12. 2004 Účinný 11. 1. 2005 Novelizovaný: 15. 10. 2020
Aktuality
31. 12. 2020 Kategorie: Aktuality Autor/autoři: Řízení školy
V minulém článku s názvem Pozitivní podpora chování žáků ve škole jsme představili tříúrovňový systém podpory chování PBIS (Positive Behavioral Interventions and Supports). Jedná se o implementační rámec, který využívá výzkumy ověřené principy a intervenční postupy podporující vhodné chování, zlepšující školní klima a akademické výsledky žáků školy (srov. např. Bradshaw, Mitchell, Leaf, 2010; Bradshaw, Mitchell, Leaf, 2008). Podpora chování je poskytována na třech úrovních intenzity, reagujících na aktuální potřeby žáků.