Jak vypadá budoucnost českého školství?

Vydáno: 2 minuty čtení

Připravují české školy své žáky dobře na to, co budou v budoucnu, ve svém povolání a životě potřebovat? Má škola za úkol naučit jen fakta a data? Proč většina českých dětí nechodí do školy ráda, přestože je od narození motivována silnou touhou po poznání? Na tyto a mnohé další naléhavé otázky dneška odpoví konference Vzdělání pro budoucnost.

Řízení školy onlineKonferenci pořádá Mensa ČR, Svět vzdělání, Národní institut pro další vzdělávání a Nakladatelství Fraus v Praze ve dnech 2. a 3. března, jedná se o největší akci tohoto druhu v ČR. Mezi více než 300 účastníky jsou pedagogové všech stupňů škol i zástupci dalších organizací zabývajících se vzděláváním.

Program konference je postaven na třech pilířích: efektivní vzdělávání, digitální vzdělávání a rozvoj nadání dětí. Mezi přednášejícími jsou např. matematik prof. Milan Hejný, autorka knihy Život s vysokou inteligencí Monika Stehlíková, děkan Filozofické fakulty Univerzity Pardubice Karel Rýdl, ředitelka nadace RSJ Lenka Eckertová a mnoho dalších.

„Připravili jsme pro aktivní učitele program, který jim nabídne ve dvou dnech 56 velmi kvalitních přednášek a také náhled na to, kam se učitelství a škola bude v následujících letech ubírat. Konference Vzdělání pro budoucnost se tak stává jednou z nejvýznamnějších vzdělávacích akcí pro učitele v tomto roce,“ říká ředitel konference Tomáš Blumenstein.

Veškeré informace o konferenci najdete na webu konference.mensa.cz.

Zdroj: Tisková zpráva NIDV