Řízení školy online Aplikace pro řízení školy
26. 2. 2021 BISOP
26. 2. 2021 ČMOS PŠ
25. 2. 2021 Novinky.cz
24. 2. 2021 Řízení školy
24. 2. 2021 MŠMT
24. 2. 2021 Opatrujte se
24. 2. 2021 ČEZ
24. 2. 2021 tynalova.com
24. 2. 2021 České noviny
Publikováno: 24. 2. 2021 Autor/autoři: Petra Schwarzová
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: Mgr. Martin Kaplán
Publikováno: 22. 2. 2021 Autor/autoři: JUDr. Vlasta Víghová
8. 2. 2021 Policie ČR
12. 1. 2021 STEAM Academy
18. 12. 2020 SSSVT
26. 11. 2020 Česká společnost ornitologická
9. 11. 2020 MŠMT
6. 11. 2020 WocaBee
2. 11. 2020 ČSÚ
21. 10. 2020 ING
23. 9. 2020 DidaDiv
9. 9. 2020 ADRA
Schválený 27. 9. 1995 Účinný 1. 1. 1996 Novelizovaný: 11. 2. 2021
Schválený 20. 11. 1992 Účinný 1. 1. 1993 Novelizovaný: 4. 2. 2021
Schválený 10. 7. 2001 Účinný 1. 1. 2002 Novelizovaný: 1. 2. 2021
Aktuality
26. 1. 2021 Kategorie: Aktuality Autor/autoři: NPI ČR
Webinář projektu P-KAP se koná 12. února a je určený zejména ředitelům a pedagogům středních škol nabízejících nematuritní vzdělávací obory.
Mezinárodní šetření PISA z roku 2018 i poznatky ČŠI ukazují, že mezi středoškoláky se zvyšují rozdíly v úrovni čtenářské gramotnosti v neprospěch žáků nematuritních oborů na SOŠ a SOU. Většina z nich si přináší problémy už ze základní školy, avšak skutečnost, že málo, neradi a s obtížemi čtou, hůře se orientují v různých typech textů a unikají jim v nich podstatné informace, významně ovlivňuje i jejich odbornou přípravu na budoucí profesi. Vždyť nedílnou součástí čtenářské gramotnosti je i schopnost číst plány, technické výkresy, schémata, montážní návody atd.
Webinář, který připravily garantky oblasti „Čtenářská a matematická gramotnost“ vám mimo jiné nabídne i náměty a osvědčené zkušenosti několika středních škol při výuce čtenářské gramotnosti ve tříletých učebních oborech.
Registrace
12/02/2021 13:00 – 14:30
Sdílení zkušeností a námětů pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce všeobecně vzdělávacích a odborných předmětů učebních oborů
Závěrečná reflexe, ukončení
Zdroj: NPI ČR